Sunday, March 21, 2010

PESTA BUKU 2010 - PWTC

Ni antara gambar2 yg sempat Kak Meen rakamkan semasa merewang ke pesta buku semalam. Bagi peminat2 buku, ni kira acara wajib sbb ramai penulis turun padang. Jadi kpd sesiapa yg belum ke PWTC sempena pesta buku ni, tunggu apa lagi.. ayuh, jom berpesta di PBAKL...

Aisya Sofea, Kak Meen & Bonda (Ilani Mysara)

Kak Meen bersama Mersik, Bonda, Rozita & Anis Ayuni

Indah Hairani, Kak Meen, Dyza Ainun & Hani Fazuha


Hani Fazuha, Norzailina & Salina Ibrahim

Antara penulis yg hadir, Bonda, Nur, Ayu Emelda & Ryana Adrina

bersama Indah Hairani, Fatin Nabila & adiknya..

antara barisan penulis Buku Prima..

haha... yg ini gmbr syok sendiri. Lihatlah dunia.... Hehehe... tak kisahlah ini carta yg dah berapa kurun (atau yg terbaru ke?), janji judul novelku antara yg terpampang megah di dinding dewan Tun Hussein Onn.

4 comments:

Sarnia Yahya@Sania Yasmin said...

Waa... kak meen, thn ni tak dpt jumpa kak meen & kak Anis, kita dah pindah ke Ipoh...

Hani Fazuha said...

wah! nape kita xprasan pon...

♥Pu3ImaŊeisyÆ♥ said...

Salam Kak Meen,

Macamana kita tak jumpa pulak ekk.. pu3 pergi jer kat dewan alaf21. Dapat jumpa kak Anis, tapi tak nampak pun kak Meen..huhuhuuu tak aci ni... kak Meen nyorok ekk...

Meen Zulaikha said...

Sarnia.. insya-ALLAH, ada rzki nanti kita jumpa ya..

Zue.. awk bz m'yain, mana nak nmpk seme benda tu, hehehe..

Pu3.. tak der nyorok2 nyer. Org tak glamer, manalah org nak nmpk, kan? Sbnarnya, Kak Meen dtg menjengah saja bukannya bertugas di situ..