Friday, December 19, 2008

RINDUNYA....



Salam rindu buat semua....

Hmm... rindu sesgt dgn Msia walhal baru tak berapa hari tanah air ku tinggalkan. Paling lama Kak Meen pernah tinggalkan Msia ialah selama 3 bulan tapi kali ini cuma 10 hari aje tapi rasa rindunya terlebih2 ler pulokk...

Nak cerita panjang pun belum larat lagi sbb penat sesgt dan masih jet lagged lagi, apa pun sajalah nak eksyen tayang gambar terbaru kat atas tu. Hehehe... jgn mare arr & jgn jeles.... Cubalah teka lokasi gmbr ni... Esok2 bila dah hilang penat, insya-ALLAH Kak Meen akan buat n3 yg panjang sikit ttg percutian kali ini.

7 comments:

Rauzah said...

Wah, syoknya main salji....saya tak tau nak teka Kak Meen kat mana....Korea ker? Kehkehkeh salah ker Kak? :-)

[Fadilah Diyana] said...

tau dah...akak gi turkey kan????ehehe

Mrs.Sheikh said...

kak meen pi turkey... kannn :)

Meen Zulaikha said...

Rauzah.. mmg tersasar jauh, hihihi..

Fadilah & Mrs. Sheikh..sorry ya tak der hadiah sbb teka tak tepat, hihihi.. sebenarnya gmbr tu diambil di Cappadocia, Turkey.

handmade jewelry said...

cool blog

[Fadilah Diyana] said...

haha,xkisah pun...sajer jer...lgpun saya dpt hint...ske jalan2 baca blog2 org...pastu nampak pic akak + kak iris...so tau la...ehehe

Meen Zulaikha said...

Sebenarnya masa fadilah tingglkn jejak kat chat box ari tu tnya gi cuti ke mana, akak dah jwb gi Istanbul so mmg bkn rahsia lg, hehehe..