Sunday, May 17, 2009

AWARD

Wah, bertuah sungguh rasanya Kak Meen dpt award ni. Tidak dpt dipastikan sebenarnya award ni utk apa cuma harap2 award yg diberikan oleh kedua org rakan penulis iaitu Hani Fazuha & Hafirda ni betul2 akan memberi tuah buat Kak Meen. T/kasih ya sbb korang beri akak award Bertuah ni, rasa terharu sgt sampai siap tempek lagi kat sudut tepi nun dgn harapan agar ianya benar2 akan membawa tuah.

Sesiapa yg mendpt award ni kena listkan nama 10 org penerima yg lain & lepas tu buat posting tentang award ni dan juga tentang orang yang bagi Award Bertuah ni. Kak Meen nak berkongsi award ni dgn nama2 yg tersenarai kat bawah tu. Silalah ambik Award Bertuah ni ya, jgn segan2 & jgn ler marah akak pulak sbb dah dpt 'kerja' tapi anggaplah ini sebagai satu rezeki, hehehe...

Pokcik Mersik
Eka Fahara
Aleya Aneesa
Hezzy Azra
Durrah Fatiha
Murni Aqila
Fatin Nabila
Shanika Latisha
Fadilah Diyana
Ieyra

7 comments:

intan shaheera@ieyra said...

bertuahnya badan coz dapat award dari kak meen........

[Fadilah Diyana] said...

wah,dapat award hijau plak...ehehe...thanx...

p/s ni nak tunggu award purple plak...ehehe...

[Fadilah Diyana] said...
This comment has been removed by the author.
...:muRn! aQ!La a.k.a mOOn:... said...

thx kak meen bg moon award ni.
rs nak nangis pon ada.
terharu abis rasanye.
nnti moon bubuh kat blog moon.
kalo dpt nak framekan skali.
utk itu di kesempatan ini...
moon nak tujukan ucapan buat mak, jiran belakang rmh... bla bla bla...
wakahahahaha...

Meen Zulaikha said...

hehehe... moon ni lawaklah..

Durrah Fatiha said...

Salam Meen,
Thanx a lot. Ni dtg nak amik award tu. Lewat sikit tak pe, kan?

Meen Zulaikha said...

Durrah.. dipersilakan dgn segala sng hati. Angkat baik2, berat tu..